ChurpChurp

Nuffnang ads

Friday 11 January 2013

Perasaan Ini

Salam...

Salam Jumaat terindah buat semua...
Dua tiga hari ini hati rasa sesuatu...
Sesuatu yang saya tidak suka...
Tapi ia datang juga...
Entah kenapa perasaan ini sering berdetik di hati kecil saya...
Sering menggangu fikiran saya ini...
Walau sekuat mana saya menolak pasti ia hadir jua...
Amat takut dan risau untuk menghadapi perasaan ini...
Serba tak kena jadinya...
Moga perasaan ini berlalu pergi dari hati kecil saya...
Perasaan yang bisa membuatkan hati ini sengsara...
Kenapa saya dipilih untuk merasai perasaan ini...
Hanya Dia yang maha mengetahui... 
Dan hanya pada Nya saya dapat curahkan rasa sakit saya tentang perasaan itu...
Kerana hanya Dia yang dapat menenangkan saya dan mengubatinya...


No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.