ChurpChurp

Nuffnang ads

Saturday 5 January 2013

Misses Them So Much

Salam...


Tadi akak ipar post gambar ni kat facebook...dieorang kuar makan ramai-ramai...bapak saya je tak ikut sebab domam...waaaa, saya berasa sangat jelesss...syoknye dapat kumpul satu keluarga...

Sebenarnye mak bapak saya baru balik dari Penang...dieorang pergi amek akak ke3 saya aka mama balik Langkawi...die dah buat keputusan untuk stay ngan mak bapak saya dekat Langkawi...ateh doakan moga lepas ni kehidupan mama lebih baik dari sekarang...moga mama berjaya dalam ape jua yang mama buat lepas ni...kami sekeluarga akan sentiasa doakan yang terbaik buat mama...=)

Emmm, berbalik semula kepada tajuk entry, saya sebenarnya sangat rindu nak balik Langkawi...last balik sana masa raya haji aritu...lama dah...insyaAllah kalau tak de pape cuti raya cina nanti plan nak balik Langkawi...moga jadi la plan nye....

Rindu nak kumpul ramai-ramai satu keluarga kami yang sudah makin membesar ni...mudahan lepas ni lagi membesar la keluarga kami ini...nanti saya buat satu entry cerita tentang keluarga saya...heheh


InsyaAllah raya puasa tahun ni kita dapat kumpul sekeluarga lagi...nanti ateh plan kita p berkelah yea...buat BBQ cam haritu....kita plan tidoq tepi pantai lak...rehat sekeluarga puas-puas...adui, tak sabar nak menanti saat itu...=)


Paling rindu dekat dua insan teristimewa ini...my mom and dad...rindu nak makan masakan mak dan rindu nak makan nasi lemak dekat kedai bapak...=)  

Ya Allah, engkau panjangkan usia ibu dan ayahku...engkau peliharakan lah kesihatan mereka...dan aku mohon moga mereka sentiasa berada dalam rahmat dan lindungan Mu Ya Allah...Amin

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.